Juridisk garanti og overensstemmelse

Hvad er en juridisk garanti?

Som forbruger har du ret til en juridisk garanti. Det betyder, at vores digitale tjenester og produkter er i overensstemmelse med kontrakten og vores brugeres rimelige forventninger. Skulle der opstå et problem med en af vores tjenester eller et at vores produkter, har du ret til en passende løsning som f.eks. reparation, udskiftning eller om nødvendigt tilbagebetaling.


Overensstemmelse for digitale tjenester og produkter

Vores digitale tjenester og produkter er udviklet og leveret med omhu for at opfylde de højeste standarder for kvalitet og brugervenlighed. Overensstemmelse indebærer, at vores produkter og tjenester:


– svarer til den beskrivelse, vi har givet.

– fungerer, som det med rimelighed kan forventes under hensyntagen til tjenestens eller produktets type.

– er egnede til den brug, vi har tilsigtet, eller som generelt kan forventes af et sådant produkt eller en sådan tjeneste.


Hvad skal du gøre i tilfælde af en fejl?

Hvis du opdager en fejl ved nogen af vores digitale tjenester eller produkter, beder vi dig kontakte vores kundeservice hurtigst muligt. Vi vil gøre alt, hvad vi kan, for at løse problemet på en korrekt og rettidig måde. Den juridiske garantiperiode begynder på det tidspunkt, hvor tjenesten eller produktet leveres, og forbliver gældende i hele abonnementsperioden.


Undtagelser og betingelser

Den juridiske garanti gælder ikke, hvis problemet skyldes forkert brug, uagtsomhed eller ændringer, der er foretaget uden vores godkendelse. Vi anbefaler, at du læser de konkrete betingelser for brug af vores tjenester og produkter omhyggeligt for at være fuldt ud klar over dine rettigheder og forpligtelser.


Hvordan kontakter du os?

Hvis du har spørgsmål til den juridiske garanti, eller hvis du har brug for support, kan du kontakte os her.

Har du stadig brug for hjælp? Kontakt os Kontakt os