Hvorfor mangler der noget eller kan jeg ikke bevare noget i mit CV?

Som standard gemmes  alt, hvad du skriver i CV-editoren, øjeblikkeligt. Du behøver ikke at klikke på Gem for at bevare indholdet. Vores nye funktion Support for offline-cv-skrivning sikrer, hvis din internetforbindelse bliver afbrudt, at brugerne bliver informeret om det og alle data, som blev ændret, vil blive gemt, selv mens internetforbindelsen er afbrudt. Når internetforbindelsen er etableret igen, opfordres vores brugere til at fortsætte med at redigere deres dokument og gemte data vil blive synkroniseret med serveren.

Når du ser på dit cv eller din ansøgning i forhåndsvisningen, vises der pile øverst for at se næste side. Se skærmbilledet nedenfor.

Fejlfinding

Hvis du stadig har problemer med at gemme eller finde indhold, du har tilføjet, kan du også:

  • Tjekke dit CV- dashboard og kontrollere at du ikke har åbnet den forkerte version af dit CV.
  • Kontrollere at du er tilmeldt med en korrekt e-mailadresse. Hvis du registrerede hos CV.dk med Google, LinkedIn, eller Facebook er din account skabt med den e-mailadresse som du bruger med disse tools.
  • Opdater appen, eller log ud og ind igen.
  • Prøv at oprette og bevare indholdet med Chrome, den bedst egnede web browser.

Hvis du stadig ikke kan finde noget, du har gemt, eller hvis du har problemer med at gemme dit cv eller din ansøgning, kan du kontakte os. Det kan eventuelt dreje sig om en bug, eller måske kan vi finde frem til indholdet og genoprette det. Vi håber at kunne få dig tilbage på det rette spor!

Har du stadig brug for hjælp? Kontakt os Kontakt os